Retourneren
Gepersonaliseerde artikelen kan je helaas niet terugsturen!
Neem contact op met info@sbands.nl. Dan kunnen we samen kijken naar een gepaste oplossing.
Wil jij een NIET GEPERSONALISEERD ARTIKEL terug sturen? Dat is geen probleem bij Sbands! Het kan weleens voorkomen dat je het niet past of het niet helemaal is waar je naar opzoek was. Lees hieronder de stappen die je moet volgen om jouw retourpakket zo makkelijk mogelijk en snel te versturen.
Stap 1: Download HIER het retourformulier. Vul deze zorgvuldig in en voeg het toe bij je retourzending.
Stap 2: Maak een verzendlabel aan met een track and trace code bij een willekerig postbedrijf naar het retouradres:
Sbands
Molenwindsingel 26
4105HK Culemborg
Stap 3: Meld je retour aan via info@sbands.nl (meld je ordernummer & track en trace code van het retourpakket in de mail)
Let op! Niet aangemelde retouren kunnen niet verwerkt worden.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Voorwaarden die gelden voor het retourneren
Je hebt het recht om een niet gepersonaliseerd product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour. Maak je gebruik van het retourrecht dan storten wij het gehele orderbedrag excl. de verzendkosten binnen 7 dagen na retourmelding terug. Het verzendrisico van het retourneren is voor de koper.
Klacht of leveringsfout?
Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Dit dient eerst aangetoond te moeten worden met foto’s van het product.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.